MIKSI:
Miksi olit viimeksi surullinen? - Ööh, no kun muistelin äidin ja isäpuoleni häitä. //Ihan kakkaa oli;s//
Miksi teet tätä testiä? - On tylsää ja halusin tämmösen testin tänne vuodatuksee ;)
Miksi et ole ulkona? - Koska kello on varttii vail ykstoist nyt. Ei ihan oo ulkoiluaika

MILLOIN:
Milloin viimeksi nauroit? - Tänää :D
Milloin olit viimeksi autossa? - 31. päivä heinäkuutaxD
Milloin olet viimeksi syönyt leipää? - tänäää
Milloin olet viimeksi opiskellut? - sillon ku oli kouluu
Milloin olet viimeksi pelännyt pimeää? - sillonku oli pimeetä

ONKO:
Onko sinulla mp3? - iPod Nano
Onko sinulla joku sydämessäsi, ketä et saa millään pois (ei koske perheenjäseniä)? - Joo, kaverit :D
Onko sinulla juuri nyt musiikkia soimassa? - Ei
Onko sinulla ollut montaa ihastusta samaan aikaan? - On :D mut ei koskaa yli kahta

OLISIKO:
Olisiko elämä helpompaa, jos maapallo olisi litteä? - ei, kosk sit vois tippuu reunalt :(
Olisiko elämä helpompaa/parempaa ilman rakkautta? - ei. rakkaus just parantaa ja helpontaa maailmaa! menettäminen huonontaa
Olisiko se katastrofi, jos toimisit lastenhoitajana päivän? - eei, ku ihanaa :)
Olisiko maailma parempi ilman sotia? - loogisesti ajateltuna ois :D

SINÄ:
Monta kirjainta on nimessäsi? - viis
Missä kuussa olet syntynyt? - elokuus
Onko sinulla mitään sairautta? - eei
Kuinka pitkä olet? - 167 kait

ULKONÄKÖ:
Kuvaile hiuksiasi? - olille yltävät ruskeet kerroksittain leikatut hiukset, jossa on blondei raitoi
Silmiesi väri? - sininen
Pukeudutko jonkun tietyn tyylin mukaan? - een
Koska ostit vaatteita? - en muist ;s mut ei oo kaua aikaa
Käytätkö korkokenkiä? - en
Onko pukeutumistasi koskaan haukuttu? - on kait :D en muista
Käytätkö talvella pipoa? - joo =D

YSTÄVÄT:
Onko sinulla paljon ystäviä/kavereita? - onhan niitä
Onko joku ystävistäsi pettänyt sinut joskus? - on
Monta HYVÄÄ YSTÄVÄÄ sinulla on? - viiis :D
Riiteletkö usein kavereidesi kanssa? - en

VIIMEISIMMÄT:
Viimeisin pitkä automatka:- automatka? hmm.. no pisin oli edellisjouluna kun mentiin lappii
Viimeisin nähty elokuva:- Meduusan sinetti (nam<3)
Viimeisin syöty ruoka:- kirjolohta :p nam
Viimeisin soitettu CD:- Akonin CD
Viimeisin juotu juoma:- ananas jaffaa
Viimeisin vierailtu nettisivu:- vuodatus :D

SEKALAISIA:
Oletko ihastunut? - juu <3
Kärsitkö matkapahoinvoinnista? - joo jos luen autossa kirja sylissä
Oletko terveysintoilija? - öö en
Tuletko toimeen vanhempiesi kanssa? - juu
Pidätkö ukkosmyrskyistä? - en
Syntymäpaikka? - en kerro ;)

VIIMEISEN VUOROKAUDEN AIKANA , OLETKO...
Itkenyt?: - en
Auttanut jotakuta?: - joo, äitii
Ostanut jotain?: - en
Ollut sairas?: - en
Käynyt elokuvissa?: - en
Kirjoittanut oikean kirjeen?: - noo kirjotin novellii mis poika kirjottaa tytöl kirjeen
Puhunut tyttö-/poikaystävälle?: - en
Puhunut vakavia?: - joo aina :D
Ikävöinyt jotakuta?: - joo<3
Halannut jotakuta?: -juups

//tämmönen testi tuli tehtyä :D