Liikunnassa ni voi vitu jäi kamat kouluu opettaja sano et käy hakee ihanaa aik pitkä matka ees taas 4 krt. ja Henkka nauro sillee (hää hää) kyl tiiätte olin et ihanaa, se huomas mut MUTTA kun mä tulin takas, juostiin se ihme 100metrii nii juoksin yhen Mikon kans ja sit se vitun pässipää mulkunnuolija kannustaa sitä mikkoo iha kassit pystys, vaikka ne ei ees oo nii hirveest jutuis. Teki mieli sanoo "ai te ootteki yhtäkkii tullu hyviks kavereiks" mut mä juoksin<3<3<3 Vittu iha sama saatana. No nyt ainakin sain selville, et se ei oo unohtanu mua, ku yrittää saada vihasekski<3<3 mä tiedän mitä se ajattelee. Ja sit mä yritin jutella paljo yhe poikapuolisen kaverini kanssa kun Henkka oli siin vierel. No toivottavasti kulta tajusi, että yritin saaha mustasukkaseks, että se vois lähettää mulle jonku tyhmän tekstarin että saisin vastata jotain, et sen on pakko jatkaa tekstailuu<3 Mut sit se tolvana lähti jonnekki muiden pervojen sekaan juhlimaan. Vittu et oon taas osannu sössii asiat. Olis vaan pitäny sanoo sille että joo voin alkaaa, nii se ei olis tommonen angstipelle koko aja :( ps. tervehdin joka päivä koulus sen pikkuveljee se ei taida oikee tykätä. anteeks, hänkin on mun yks väline mil yritän henkan huomioo mut mähän täst vaan kärsin ku se little bro haukkuu mua varmaa mun selän takaa henkalle ja plääh :/ ja se oli kysyny empult miks moikkaan sille. no vittu sen takia että se on mun pieni toivonlähde ja se saatana mulkkas yks päivä ALL THE TIME!!! en jaksanu ja oli pakko tehä jotai ilkeetä. kuten esim. moikata sil joka päivä et se nolostuu ja hihih valittaa henrylle<3<3<3

äähh.. toivotonta. taidan lopettaa sen hymyilyn ja vilkuttelun ku ei se auta mitää. kaikki toivo menetetty. Ja laiva uppoaa.. AINII, enkun tunnilla se mulkkas mua pahasti kun emppu kysy et mitä mulkkaat sit henkka oli en mitää ja mä et muute vaa 2x. olinko tyhmä? no olin! se kuulosti kiusaamiselt!!! ois pitäny sanoo "sitä mä toivoinkin, kultaseni!<3<3<3" mut ei, ku oon niin helvetin pässi..

en jaksanu isoi kirjaimii, anteeksi rakkaat