huoh. Olenko tyhmä, idiootti vai paskaneiti? Viimeinen on ehkä eniten mun mieleen, mutta tällä hetkellä tunnen itteni tyhmäksi ja idiootiksi paskaneidiksi. Lähetin kello 23 aikaan tekstiviestin (ette koskaan arvaa kelle) ja tälleen se meni;: "Moi millon sulla on syndet" tai jotenkin. OLENKO MULKKU!? Olen. Kiitos kiitos. No, ei tullu vastausta (miks ees tulis, prinssihän oli untenmailla) mut lähetins en oikeestaa siks, et meil ei ollu yhtää yhteisii tuntei ja ajattelin ettei se vois tulla vihottelee mulle siten. Noooh, sitten koulun pihal tuli EF auto ja sitten HENKKA TULI SIIHE!!<33<3 menin piiloo eka yhen auton taakse, olin niiku nostavani yht lappuu maasta, ku ajattelin et se tulee hakkaa mut. Mut sit se jotai sanos (olin nii paniikis etten kuullu hänen ihanaa ääntään joka ei varmasti ollu vihane) ja taputti pari kertaa empun selkää ja lähti pois. Aah<33 Olkaa ylpeitä must, mä en nyt sit tänää sanonu mitään henkan pikkuveljelle. En kai saa enää tervehtii tuttujakaa :DDDDDDDDDDDDDDDDD eehhee- nyt koirankaa ulos ja illal NRJ konsertti ja sen jälkee isälle enkä kirjota siell' blogii ettei se nää, koska mähän en paljasta kellekkään tätä päiväkirjaa. No joku kumminki löytää mut ja tajuaa tän olevan mun käsialaa, mut sit on jo niin myöhästä, että mä vaan nauran höpinöilleni :)